środa, 3 lipca 2013

Renowacja Stolika/ DiY

hej!

ale mnie tu nie było...eh czasami pogodzenie kilku obowiązków jednocześnie jest nie realne! Z racji tego, że pogoda dopisuje
u mnie w domu nastąpił czas remontów.  Zaczęłam oczywiście od swojego konta pracy i odpoczynku jednocześnie. Dziś pokaże Wam jak odnowiłam stary, znaleziony w antykach stolik oraz jak zagospodarowałam swoje nowe miejsce pracy. Pewnie zauważycie, że przy biurku brakuje krzesła ale to dlatego, że tego go odnawiam 
i pokaże go Wam  wkrótce ;)

  PRZED

                                                                             


A tak stolik prezentuje się po renowacji.
Odcięłam ozdobną górę stolika, wyczyściłam całość średnim  papierem ściernym i pomalowałam używając wąskiego pędzla oraz "gąbczastego" wałka. Stolik nie miał szyby więc zamówiłam ja u szklarza za jedyne 16zł.





Poniżej mój kącik do pracy. Wcześniej wisiał tu duży telewizor i stało beżowe narożne biurko. Miejsce tv zastąpiły szafeczki, które jednocześnie stały się półką. Biurko zostało zrobione ze zwykłego stołu, zamiast dodatkowych nóg jego podporą jest obecnie szafka z szufladami. Wszytko zakupione w Ikei :)





Już wkrótce wrócę do szycia i pokaże Wam nowe poduszki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz